Студентські роботи на замовлення > Договір публічної оферти
Договір публічної оферти
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. Виконавець зобов’язується за тематичним завданням Замовника надати послуги зі збирання, обробки та структурування даних (далі – Замовлення) та надати результат у письмовому вигляді Замовнику в обсязі, термінах та за ціною, вказаною в Замовленні, а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити Замовлення.
1.2. Виконавець пропонує інформаційні та консультаційні послуги, які є предметом Оферти. Інформаційно-консультаційні послуги не можна вважати освітніми або іншими видами послуг, що ліцензуються. Це інформативний, допоміжний матеріал, відповідальність за використання якого лежить на Замовнику.
1.3. Опублікування цього Договору є публічною офертою відповідно до пункту 2 статті 642 Цивільного кодексу України. Умови цього Договору є єдиними для всіх Замовників.
1.4. Цей Договір діє з моменту оформлення Замовлення до повного його виконання Сторонами.
1.5. Фактом приєднання до цього Договору є внесення Замовником першого платежу за оплату Замовлення у порядку та на умовах, визначених цим Договором. Дата оплати вважається датою укладання Договору.
2. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ
2.1. Замовник може оформити Замовлення, через сайт dai-spisat.com.ua (далі – Сайт) або через дзвінок до контакт-центру Виконавця, або через месенджери Виконавця.
2.2. Строк, умови виконання, вартість та обсяг послуг визначаються умовами конкретної угоди в індивідуальному порядку з урахуванням побажань Замовника.
2.3. Замовлення вважається оформленим після погодження всіх умов Замовлення Сторонами та внесенням Замовником авансу або передоплати.
2.4. Замовник має право в будь-який час з моменту оформлення Замовлення внести уточнення та доповнення до Замовлення, які не змінюють обсяг послуг, що надаються. У разі якщо в результаті внесених доповнень обсяг робіт збільшився, Виконавець має право збільшити термін виконання, а також пропорційно збільшити вартість Замовлення.
2.5. Робота виконується Виконавцем у строк, обумовлений Сторонами. Інформація про готовність Замовлення надсилається Замовнику через SMS-повідомлення та/або повідомлення на електронну пошту, або через месенджери.
2.6. Замовник може отримати Замовлення лише після повної оплати Замовлення.
2.7. Претензії щодо якості виконаних робіт (гарантійний строк) приймаються у письмовій формі протягом 2 місяців з моменту отримання повідомлення про готовність роботи, але не пізніше дати фактичного захисту наукової роботи. Термін розгляду претензії – трохи більше 7 (семи) робочих днів.
2.8. Претензії, що надійшли на адресу Виконавця після захисту наукової роботи, приймаються лише за наявності у Замовника рецензії наукового керівника.
2.9. У разі необхідності внесення виправлень та доповнень до представленої роботи, що виходять за межі тематичного завдання, Виконавець може виконати їх за рахунок Замовника.
2.10. Якщо протягом строку, зазначеного у п.2.7. Договору на адресу Виконавця з боку Замовника претензій не надходило, Договір вважається належним і повністю виконаним.
2.11. Розірвання Договору в односторонньому порядку допускається у випадках, передбачених цією Офертою.
2.12. Виконавець залишає за собою право розірвання договору в односторонньому порядку у разі ненадходження коштів за надання послуги.
2.13. Об’єктивною причиною вимушеного продовження терміну дії Договору та надання послуги вважаються форс-мажори та непередбачені обставини, які унеможливлюють повноцінне виконання зобов’язань у початкові терміни.
3. ОБОВ’ЯЗКИ І ПРАВА ВИКОНАВЦЯ
3.1. Виконавець зобов’язаний:
3.1.1. Виконувати умови Договору, дотримуватись термінів та вимог, підготувати результат належної якості.
3.1.2. Виконати Замовлення відповідно до типових вимог та стандартів, що пред’являються до цього виду робіт, та (або) з урахуванням письмових побажань Замовника.
3.1.3. Враховувати інтереси та озвучені побажання Замовника.
3.1.4. Надіслати виконане Замовлення Замовнику в електронному вигляді.
3.1.5. Завчасно попереджати Замовника про вимушену зміну умов Договору про виникнення обставин непереборної сили.
3.1.6. У разі цієї оферти прописаний вичерпний перелік обов’язків Виконавця. Виконавець не несе відповідальності за технічні неполадки ПЗ Замовника, відсутність у нього доступу до Інтернету та інші суб’єктивні фактори.
3.2. Виконавець має право:
3.2.1. У разі зміни Замовником обсягу та строку виконання Замовлення змінити вартість Замовлення за попереднім погодженням із Замовником.
3.2.2. Змінити вартість або повністю відмовитися від виконання замовлення з фактичним відшкодуванням Замовником понесених Виконавцем витрат у разі зміни Замовником теми, обсягу та (або) строку виконання Замовлення.
3.2.3. Вимагати вихідні дані, необхідні для виконання замовлення.
3.2.4. Відмовити у коригуванні та доопрацюванні замовлення, якщо претензії засновані на критеріях, не позначених на початковий момент та не заснованих на загальнообов’язкових нормах та правилах.
3.2.5. Виконавець не несе відповідальності за дії замовника, які призвели до втрати первісних властивостей виконаного замовлення, зокрема його унікальності.
3.2.6. Розірвати договір в односторонньому порядку у разі неможливості виконання Замовлення з об’єктивних причин. У разі розірвання цього Договору з ініціативи Виконавця Виконавець зобов’язується повернути кошти, внесені Замовником у повному обсязі.
3.2.7. У разі потреби Виконавець має право продовжити термін виконання роботи в односторонньому порядку до 3 банківських днів без письмового повідомлення Замовника.
4. ОБОВ’ЯЗКИ І ПРАВА ЗАМОВНИКА
4.1. Замовник зобов’язаний:
4.1.1. Надавати правдиві, точні та актуальні вихідні дані, необхідні для якісного та повноцінного надання послуги Виконавцем.
4.1.2. Точно заповнювати форму заявки на сайті, вказувати діючу електронну адресу та контактні засоби зв’язку.
4.1.3. Сформулювати всі вимоги до Замовлення, описати вимоги навчального закладу, особливі побажання Замовника.
4.1.4. Надати Виконавцю всі необхідні для виконання Замовлення матеріали (методичні рекомендації, завдання, зразки тощо).
4.1.5. Вчасно, належним способом здійснювати авансовий платіж та перераховувати повну вартість відповідно до умов Договору.
4.2. Замовник має право:
4.2.1. Вчасно отримати замовлену послугу в обсязі та критеріях, заявлених у Договорі.
4.2.2. Звернутися до виконавця за роз’ясненнями, уточнюючими питаннями що до наданої послуги.
4.2.3. Отримувати інформацію про стан виконання Замовлення.
4.2.4. Надавати на свій розсуд вихідні дані щодо змісту або оформлення замовлення, в тому числі обов’язкові вимоги.
4.2.5. Звертатися за доопрацюваннями в рамках початкових умов на безоплатній основі без обмеження кінцевого терміну звернення.
4.2.6. Відмовитись від послуг в односторонньому порядку, не пояснюючи причин, без права повернення авансового платежу.
5. УМОВИ ОПЛАТИ І ПОРЯДОК РОЗРАХУНКУ
5.1. Оплата за Договором може бути здійснена Замовником будь-яким із способів, зазначених на Сайті. Замовник несе повну відповідальність за правильність заповнення платіжних документів та вказівки реквізитів та за правильність проведення платежу.
5.2. Підсумкова сума до оплати встановлюється індивідуально, залежно від формату та об’єму послуги.
5.3. Оплата Замовлення може бути здійснена Замовником разовим платежем або у два етапи.
5.4. У разі оплати разовим платежем Замовник вносить 100% передоплати при оформленні Замовлення.
5.5. При виборі двоетапної системи оплати, Замовник оплачує при оформленні Замовлення аванс у розмірі 50% від вартості роботи, а частину, що залишилася, в 50% – протягом 3 (трьох) днів з моменту надходження Замовнику повідомлення про готовність Замовлення.
5.6. За згодою сторін допускається виконання Замовлення окремими частинами, у цьому випадку оплата провадиться за окремо виконану ділянку робіт, прийняту Замовником.
5.7. В окремих випадках Виконавець має право вимагати у Замовника передоплату своїх послуг у розмірі 100 %, а у разі не згоди Замовника на цю умову відмовитись від укладення договору в односторонньому порядку.
6. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ (ФОРС-МАЖОР)
6.1. Сторони звільняються від відповідальності за порушення умов цього Договору, якщо таке невиконання стало наслідком обставин непереборної сили, тобто надзвичайних та невідворотних за цих умов обставин.
6.2. Сторони домовилися про те, що до обставин непереборної сили, зокрема, належать: стихійні лиха, воєнні дії, загальнодержавна криза, страйки в галузі або в регіоні, дії та рішення державних органів влади, які об’єктивно перешкоджають виконанню зобов’язань за Договором, збої, що виникають у телекомунікаційних та енергетичних мережах, дія шкідливих програм, а також недобросовісні дії третіх осіб, спрямовані на несанкціонований доступ або виведення з ладу програмного та/або апаратного комплексу кожної із Сторін (проте, зазначеним списком обставини форс-мажору не вичерпуються).
6.3. Сторона, яка посилається на форс-мажорні обставини, зобов’язана негайно сповістити іншу сторону письмово про такі обставини, початок та закінчення їх дії та вплив на можливість виконання зобов’язань за Договором.
7. ПОРЯДОК ПРИЙОМУ ПРЕТЕНЗІЙ І ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
7.1. Упродовж гарантійного строку (60 днів з моменту повного виконання завдання) Замовник має право запросити повернення коштів за неналежну якість виконання роботи або порушення строків договору.
7.2. Повернення коштів можливе лише на підставі документа, що підтверджує, що робота не прийнята викладачем та наявність конкретизованих зауважень до роботи.
7.3. Суму повернення визначається виходячи з результатів контролю якості роботи. Якщо за результатами контролю якості робота виконана більш ніж їм на дві третини (67%) – кошти не повертаються.
7.4. У разі повернення коштів Замовнику повертається лише частина суми, що дорівнює відсотку невідповідності роботи спочатку заявленим Замовником вимогам.
7.5. У разі відмови замовника від послуг компанії аванс в розмірі 50% не повертається.
8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
8.1. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим договором Виконавець та Замовник несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства.
8.2. Відповідальність не застосовується у випадках настання обставин непереборної сили, які не дозволили виконати зобов’язання та які Замовник та Виконавець не могли передбачити.
8.3. Виконавець не несе відповідальності за збереження представлених Замовником матеріалів та документів.
8.4. Замовник використовує отримане Замовлення на власний розсуд та за можливу неефективність такого використання або невикористання цієї інформації. Виконавець відповідальності не несе.
9. ІНШІ УМОВИ
9.1. Права на використання результатів роботи за цим договором у будь-якій формі належать Виконавцю та Замовнику рівною мірою, передача результатів роботи третій стороні може бути здійснена Замовником без погодження з Виконавцем.
9.2. Спірні питання між Виконавцем та Замовником вирішуються шляхом проведення переговорів. За неможливості чи небажання досягти компромісу вирішення спору проводиться у правовому полі відповідно до передбачених українським законодавством способів.